31/01/2024
Stefaan Segers

Het belooft een editie te worden met enkele nieuwigheden!

Onze recreatieve korfballers trekken deze keer naar De Sporthal, gevestigd in de Lostraat 48A, Heist-op-den-Berg. Deze sporthal biedt ons de mogelijkheid om op 2 volwaardige korfbalvelden tegelijkertijd te kunnen spelen.

Sikopi/Chase, de winnaar van de vorige editie, kan hierdoor zijn titel ten volle verdedigen. Zoals steeds zullen er, naast de wedstrijden nog verschillende nevenklassementen plaatsvinden. De optelsom van deze klassementen zal leiden naar de winnaar.

Nieuw is ook dat KBKB op deze locatie de mogelijkheid krijgt om catering (eetgedeelte) te voorzien voor de deelnemers & supporters. We vonden hierbij de lokale korfbalclub KC Joki bereid om deze taak ter harte te nemen en kijken dus samen uit naar een succesvolle editie & samenwerking voor onze Nationale Dag van de Recreant Indoor.

Wie komt er wanneer in actie? Dat vinden jullie alvast hieronder! De prijsuitreiking is alvast voorzien rond 16u.