11/09/2024
Maike Van Damme

Sport Vlaanderen, de Vlaamse SportfederatieSportwerk Vlaanderen en Netwerk Lokaal Sportbeleid ontwikkelden een websitechecklist voor sportclubs.

Tijdens promotieactiviteiten wordt er vaak verwezen naar de website van de club, maar is de informatie daar wel duidelijk en eenvoudig te vinden? En belangrijker nog: is alle informatie up-to-date?

Om clubs te ondersteunen bij het ontwikkelen van een gebruiksvriendelijke en informatieve website, hebben Sport Vlaanderen, de Vlaamse Sportfederatie, Sportwerk Vlaanderen en het Netwerk Lokaal Sportbeleid de handen in elkaar geslagen. Samen hebben zij een uitgebreide checklist samengesteld die zowel verplichte basisinformatie als waardevolle uitbreidingen voor een clubwebsite bevat.

Wil je weten hoe je de website van jouw club kunt optimaliseren? Ontdek dan hier de beste tips en tricks door de checklist te bekijken!