15/07/2024
Alexis Elewaut

Clinic voor jeugdtrainers

Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) en de Koninklijke Belgische Korfbalbond (KBKB) willen de komende jaren meer gaan samenwerken. Bijvoorbeeld in de vorm van kennisdeling en gezamenlijke evenementen, (jeugd)wedstrijden en toernooien. Tijdens het laatste ZKP heb ik dit mondeling toegelicht en de clubs uit Zeeuws-Vlaanderen zijn al wat langer aangehaakt.

Om deze samenwerking officieel op te starten, is er op vrijdagavond 23 augustus, voorafgaand aan de IKF Beach Korfball World Cup, een avond voor Belgische en Nederlandse jeugdtrainers en bestuurders in Temse. Voor de jeugdtrainers is er een interessante trainersclinic over de basics van het training geven. Voor de bestuurders organiseren we een inspirerende kennissessie. Het programma ziet er als volgt uit:

19.00 – 20.30 uur            Clinic voor jeugdtrainers onder leiding van Leon Simons
20.30 uur                           Afsluiting en gezamenlijke borrel

We willen jullie vereniging van harte uitnodigen om bij deze kick-off aanwezig te zijn om er met elkaar een mooie avond van te maken!
Via dit formulier kun je je trainers  aanmelden.

Belgische trainers die een VTS-bijscholingattest wensen moeten verplicht inschrijven