18/10/2023
Stefaan Segers

In de vertrouwde hal van de Wilrijkse Pleinen kan je de korfballende studenten aan het werk zien

Vorig jaar werd het een spannend kampioenschap waarbij uiteindelijk KU Leuven aan het langste eind trok met 2 overwinningen op 3 wedstrijden. Dezelfde teams schreven reeds in nl: KDG, UAntwerpen, UAGent en titelverdediger KU Leuven.

Samen met Studentensport Vlaanderen zal KBKB deze organisatie weer in goede banen leiden. De planning kan je hier vinden!

Om dit toernooi te kunnen organiseren zijn we nog op zoek naar scheidsrechters + schotklokkers om de wedstrijden te begeleiden, zowel wedstrijd- als kilometervergoeding worden hiervoor voorzien. Interesse? Geef je dan via volgende link op als medewerker.