05/12/2022
Liesbeth (KBKB) NEIRINCKX

In het voorjaar 2023 worden onderstaande cursussen gepland:

Initiator Floriant Merelbeke: start op maandag 6 februari 2023. Lessen gaan meestal maandagavond en zaterdagvoormiddag door.

Start 2 Coach Voorwaarts-Minerva: start op maandag 27 februari 2023. Lessen gaan door op maandagavond.

Zit er een (toekomstige) coach in jou verscholen of ben je gewoon op zoek naar een manier om je inzichten in het korfbal te verbreden? Heb je een coachlicentie nodig? Schrijf je dan in voor één van deze opleidingen die recht geeft op een diploma erkend door de Vlaamse Trainersschool. Korfbalclubs zijn steeds op zoek naar bijkomende trainers en kan jij je steentje bijdragen.

Inschrijven kan je via de website van de Vlaamse Trainersschool. Informeer bij je eigen club voor eventuele terugbetaling van het inschrijvingsgeld.