16/03/2023

De finales op zaterdag 18/3 (jeugd en senioren) zijn te volgen via een livestream van Sportbeat en de Topleague finale via Sporza.be

Volg zaterdag alle jeugdfinales via onderstaande livestream. Opgelet, het is 1 lange livestream dus schakel op tijd in voor de desbetreffende jeugdfinale!

Als je geen geluid hoort op bepaalde momenten, dan geen nood. Er is niets mis met uw instellingen, noch met de livestream. Tussen de wedstrijden door en tijdens pauzes zal het geluid gedempt worden zodat er geen rechtenconflict is door de muziek die in de hal gespeeld wordt.

Link naar de livestream van de Topleague finale tussen Boeckenberg en Borgerhout/GW

Voor alle duidelijkheid kunnen we ook meegeven dat de runner-up wedstrijden van zondag niet gestreamd zullen worden.