28/10/2021
Stefaan Segers

Aankomende zaterdag vinden er tussen 15u - 16u30 2 demonstratiewedstrijden G-korfbal plaats.

De KBKB en het KNKV slaan de handen in elkaar. Samen werkten ze een format uit waarbij 4 verschillende verenigingen hun korfbalkwaliteiten kunnen demonstreren aan het publiek.

Rond 15u10 zullen Geelse en Tilburg eerst een demonstratiewedstrijd afwerken in een 4-4 vorm, in het 2de gedeelte schakelen ze naar een 8-8 vorm. Zij zullen dit doen in een ouderwetse België - Nederland! Vanaf 15u50 etaleren Tempo en Dijkvogels hun korfbalkunsten, beide teams zijn op het hoogste G-niveau actief in Nederland.

Zowel het KNKV als de KBKB zijn overtuigd van de meerwaarde van G-korfbal in onze korfbalwereld en hopen hiermee constructief bij te dragen tot (meerdere) toekomstige initiatieven binnen de verschillende federaties!

#sportersbelevenmeer