26/07/2021
Stefaan Segers

Ze versloegen een samengesteld team "Het strand is van ons" in een spannende finale!

Vandaag stond de 2de manche van het Beachkorfbal op het programma. In Melle (op sportcomplex Kouterslag), in samenwerking met Korfbalclub Floriant Merelbeke hadden 11 ploegen er zin in om, na lang niet meer te korfballen, terug aan de slag te gaan.
Ondanks de onheilspellende weerberichten is het een prachtige korfbaldag geworden.
Met Floriant, Neerlandia Korfbalclub, K. Minerva Korfbalclub, Borgerhout/Groen-Wit Korfbal Club en enkele samengestelde teams als deelnemersveld.

In de voorrondes hadden we af en toe nog een regenvlaag, maar vanaf de finaleronde werden we getrakteerd op overdadige zonneschijn.
In de finale was BG/GW te sterk voor het samengesteld team "Het strand is van ons" (AKC/Luma - Boeckenberg - Floriant).

Alvast bedankt aan alle medewerkers van Floriant, scheidsrechters en deelnemende ploegen.

Tot volgende week in Hoevenen!