18/06/2021
Mercedes Van den Eynde

Omwille van de coronacrisis staan veel sportclubs al een jaar on hold. Daarom slaan de Vlaamse Overheid, de Vlaamse Sportfederatie en Sport Vlaanderen de handen in elkaar!

Via deze grootschalige campagne wil VSF samen met coach Maarten Vangramberen de clubs terug op weg helpen. Hiervoor werd een versterkend aanbod uitgewerkt, bestaande uit webinars, financiële steun, begeleidingstrajecten,...

CLUBSCAN

Je kan de clubscan nog steeds invullen. Laat ons weten waar we jouw club verder mee kunnen helpen! Geef in twee minuutjes antwoord op enkele vragen over jouw sportclub, zodat wij je nóg persoonlijker in de richting van de finishlijn kunnen coachen. Wij ondersteunen dan verder op maat van jouw sportclub. Bekijk hier de video met de resultaten van de 700 clubs die de scan reeds deden.

Zelf de clubscan nog doen? Klik dan hier!

SUPERTRAJECT: PLAN DE TOEKOMST VAN JE SPORTCLUB
Zonder sterke bestuurders, vrijwilligers en trainers is er geen sport in clubverband mogelijk. Met ons gratis supertraject ‘Plan de toekomst van jouw sportclub’ gaan we komend najaar samen op zoek naar de energie van jouw sportclub en jullie sterktes en zwaktes als club. We duiken met jouw sportclub in een traject van 6 groepssessies, afgewisseld met individuele coachingmomenten per sportclub.

Intekenen op dit supertraject is dus een unieke kans om in enkele maanden tijd jouw sportclub nieuwe energie te geven, te structureren en te plannen, en dat helemaal gratis! We eindigen het traject met een concreet plan van aanpak waar jouw club verder mee aan de slag kan. Omdat we pas na de zomer starten, starten spoedig de inschrijvingen op het traject. En dan kan je bovendien eerst jouw eigen batterijtjes ook nog opladen tijdens een welverdiende zomervakantie.

Alle informatie en inschrijven kan je hier vinden!

BEGELEIDINGSAGENDA

Het VSF biedt een ruim gamma aan één op één begeleidingen aan. Het overzicht van de thema's en alle praktische informatie kan je hier raadplegen.

Bron: VSF