15/05/2021

Naar aanleiding van 100 jaar KBKB spelen de Diamonds op 26 juni tegen Team NL een interland

De Diamonds bereiden zich nog steeds intensief voor op het EK in oktober en zullen in juni enkele malen tegen Team NL oefenen met op zaterdag 26 juni een interland in het kader van het 100 jarig bestaan van de federatie.

Het is nog even afwachten hoe de corona-cijfers evolueren om te bepalen hoeveel toeschouwers deze wedstrijd kunnen bijwonen, maar de interland zal zeker via livestream te volgen zijn. Praktische info over het bijwonen van de wedstrijd volgt later op deze site.

Het EK in Antwerpen, van 25 tem 30 oktober, wordt eerst in het Boeckenberg sportcenter afgewerkt en daarna verhuist de organisatie naar de Lotto Arena voor de halve finales en finales.