19/03/2021
David Van den Bosch

De inschrijvingen voor de Flanders Beachkorfbal Tour 2021 zijn vanaf nu geopend.

Als organisatie durven we dromen en zijn we daarom volop gestart met de voorbereidingen van onze Flanders Beachkorfbal Tour. Uiteraard zullen wij niets organiseren dat in strijd is met de lopende maatregelen. We zullen misschien verplicht zijn om het concept aan te passen en last-minute wijzigingen door te voeren. Hiervoor vragen we dan ook je begrip.

Het inschrijvingsgeld bedraagt 30 euro per team en kan onmiddellijk elektronisch betaald worden bij inschrijving.
Wanneer we in het slechtste geval toch genoodzaakt zijn om een manche te annuleren vanwege de covid pandemie, wordt het inschrijvingsgeld terugbetaald.

Een team bestaat uit maximum 10 spelers (bij recreanten: maximum 12 spelers).
De toegang tot de tornooien is gratis, met uitzondering van het Zilvermeer.
Supporters dienen bij het Zilvermeer de toegangsprijs voor dagrecreatie te betalen (+ 6 jaar: 5 euro). Deelnemers kunnen die dag gratis binnen.

De u19 teams kunnen in een eigen reeks deelnemen op de tornooien in Mol en Blankenberge. Op de andere tornooien kunnen ze deelnemen in de seniorenreeks. Vorig jaar werd een u19 team zelfs Belgisch Kampioen.

Je bent trouwens niet gebonden aan je eigen club of team. Je mag ook een ploeg samenstellen uit vrienden, familie,… over de clubgrenzen heen. Verzin er dan nog een leuke naam bij en geniet van het beachkorfbal. Ook buitenlandse teams zijn meer dan welkom!

Niet-korfballers (dus niet aangesloten bij de federatie) kunnen ter plaatse een speciaal beach lidmaatschap afsluiten, waardoor ze verzekerd kunnen deelnemen aan alle tornooien.