03/06/2020
Stefaan Segers

De KBKB en Parantee-Psylos vzw gaan in de toekomst nauwer samenwerken. Op die manier hopen we de G-sport binnen en buiten het korfballandschap te versterken!

De samenwerking kadert in een toekomstig engagement vanuit de federatie om mee(r) te gaan inzetten op de G-sport. Initiatieven hierin zullen zowel binnen als buiten de korfbalwereld plaatsvinden om meer visibiliteit te creëren rond onze geliefde korfbalsport. Parantee-Psylos op zijn beurt zal de federatie ondersteunen zodat de KBKB ook de nodige ondersteuning kan bieden!

Los van deze samenwerking waren in het verleden al enkele losstaande initiatieven vanuit bepaalde verenigingen. Onder andere Appels organiseerde afgelopen zaalseizoen een leuke instuif gericht op de G-sporters. Hier vinden jullie alvast een mooi filmpje van deze organisatie!

Samen Groots!