02/06/2020
Mercedes Van den Eynde

De 12e editie van de maand van de sportclub wordt op 1 september op gang getrapt en loopt tot 30 september.

Het doel van deze actie is om alle sportclubs in de kijker te zetten. Op die manier probeert Sport Vlaanderen om inwoners kennis laten maken met het lokale sportaanbod. Ze roept dan ook alle clubs op om via gratis initiaties en demonstraties hun deuren open te zetten voor het publiek.

Omwille van de corona is de start van het nieuwe korfbalseizoen nog niet volledig duidelijk. Toch zijn we met zijn alle hoopvol en gaan we van start met de voorbereidingen van deze actie.

Waarom als korfbalclub deelnemen aan dit initiatief?

• Zet jouw korfbalclub en de korfbalsport extra in de kijker en toon wat jullie allemaal te bieden hebben!
  • Knal het nieuwe schooljaar op gang!
  • De actie zorgt ervoor dat de drempel voor nieuwe leden om je korfbalclub binnen te stappen verlaagd wordt.
  • Promotiemateriaal voor deze actie wordt gratis ter beschikking gesteld. (Mits aanvraag voor 10 juni)
  • Als deelnemende sportclub kan je enkele mooie prijzen in de wacht slepen!

Hoe schrijf je jouw korfbalclub in?

• Je korfbalclub kan zowel als deelnemer of ambassadeur deelnemen. Meer informatie over beide formules zijn hier terug te vinden.
  • Inschrijven kan via deze link. Op het inschrijvingsformulier kan je als korfbalclub aanduiden welk promomateriaal (posters, banners, content voor social media,...) je wil ontvangen.
  • Deadline: 10 juni met aanvraag promotiemateriaal
  • Deadline: 31 augustus zonder promomateriaal