05/09/2019
David Van den Bosch

Het Disciplinair Comité van de KBKB zoekt versterking.

Er wordt met name gezocht naar:

• Secretaris
  • Bijkomende leden

Wie kan zetelen?

• Elke geaffilieerde of individueel lid vanaf 18 jaar.

Als lid heb je geen speciale vaardigheden nodig. Er wordt van je verwacht dat je, samen met de andere leden van het comité, de voorgelegde tuchtdossiers, integer beoordeelt en, collegiaal met de overige leden, een beslissing neemt.

Er zijn, per competitiejaar, ongeveer 5 zittingsdagen (steeds ’s avonds en in het bondsgebouw te Deurne).

Als secretaris van het comité

• kan je goed met de PC overweg.
  • besteed je ongeveer een half uurtje per week aan de administratieve behandeling van de dossiers, bereid je de zitting van het comité voor en zorg je voor de administratieve afhandeling van de door het DC genomen beslissingen. Je stuurt het comité aan in overleg met de voorzitter.

Wie zich kandidaat wenst te stellen of nog bijkomende vragen heeft graag een mailtje naar de directievoorzitter Jan Andries (jan.andries@korfbal.be).