08/08/2019
David Van den Bosch

Voor 15 augustus zullen alle korfbalclub overgebracht worden naar de look-and-feel van Twizzit.

Twizzit wordt in een volledig nieuw jasje gestoken. Deze nieuwe weergave zorgt voor duidelijkere overzichten en een eenvoudiger beheer. Hierdoor moet het platform toegankelijker worden voor de eindgebruikers (leden, ouders, supporters). Voor hen werd de weergave van de app vereenvoudigd, want hoe meer personen de app gebruiken, hoe eenvoudiger de communicatie en administratie van een club kunnen gebeuren.

Verder werd er gewerkt aan een duidelijk onderscheid tussen de functionaliteiten voor de beheerders van de club en die voor de andere gebruikers.

Je kan Twizzit nog steeds gebruiken met dezelfde login en wachtwoord en uiteraard blijft alle functionaliteit hetzelfde. Het ziet er enkel allemaal een beetje frisser uit.