16/03/2019
PETER D'HOLLANDER

Kwik plaatst zich als eerste voor de U14 finale. Vier doelpunten vlak voor de rust doen het.

De U14 hadden minder last van de stress. De wedstrijd begon op hoog tempo en het was Boeckenberg dat in de aanvangsfaze het heft in handen nam. Na 13 minuten leiden ze met 1-3. Kwik kwam echter sterk opzetten en kon in de volgende minuten gelijk komen. Vijf minuten voor het einde van de eerste helft werd het 4-4. De laatste vijf minuten kwam Kwik helemaal los en ging het zeer snel naar een 8-4  ruststand.

In de tweede helft houden de ploegen elkaar in evenwicht. Boeckenberg kan wel gelijke tred houden maar komt niet dichterbij. Kwik speelt de wedstrijd slim verder uit en wordt de eerste finalist van de U14.Eindstand :13-8

Foto : Marco Spelten