25/01/2019
Alexis Elewaut

Op dinsdag 5 februari organiseert Sport Vlaanderen een infosessie "Financiering sportinfrastructuur".

In maart 2017 organiseerde het Dynamo Project een thema-avond "Investeren in eigen infrastructuur". Enkele sportclubs lichtten toen hun case toe aan 75 enthousiaste sportclubbestuurders en andere aanwezigen. Diverse financieringsbronnen zoals leningen en het aanbod van de Participatiemaatschappij Vlaanderen kwamen toen aan bod.

Tijdens de infosessie op 5 februari 2019 krijg je meer inzicht in het aanbod van de Participatiemaatschappij Vlaanderen, het belang van een goed business plan, crowdfunding en hoe banken naar een aanvraag voor een banklening kijken. Ook krijgt elke deelnemer de mogelijkheid tot een individueel adviesgesprek met de sprekers.

Locatie:

Aula van KPMG - Luchthaven Brussel Nationaal 1K - 1930 Zaventem

Programma:

17u30  Ontvangst met broodjes
18u00  inleiding door Sport Vlaanderen (spreker Diederik Van Briel)
18u15  ParticipatieMaatschappij Vlaanderen (spreker Alex De Ridder)
19u00  BNP Paribas Fortis (spreker Bart Lauwers)
19u25  Hello Bank (spreker Kris Leys)
19u50  KPMG (spreker Patrick Valckx)
20u30  Drankje + individuele adviesgesprekken
21u30  Einde

Wil je deelnemen? Klik hier(externe link) om in te schrijven. Vooraf inschrijven is verplicht.