15/03/2023
Stefaan Segers

Ze haalden het voor UGent in een overigens spannend kampioenschap.

Vorige week dinsdag 7 maart werd op de Wilrijkse Pleinen het jaarlijks studentenkampioenschap gehouden door Studentensport Vlaanderen (ondersteund door de KBKB). 4 teams namen het tegen elkaar op. De verschillen waren klein, zo eindigden 2 wedstrijd op een gelijkspel, waar een strafworpreeks diende te beslissen over de winnaar.

KU Leuven slaagde er als enige team in om 2 wedstrijden te winnen binnen de gewone speelduur en was dan ook de overwinnaar. Zij mochten met de medailles huiswaarts keren. Alle uitslagen vinden jullie hier.

De datum voor volgend academiejaar ligt ook al vast en wordt vroeger geplaatst (op uitdrukkelijke vraag van de KBKB). Dan zal deze plaatsvinden op woensdag 15 november!