15/06/2022
Stefaan Segers

Wat moet je hiervoor doen?

Wij weten het al langer dan vandaag. Sporters beleven meer in een sportclub, en zeker in een korfbalvereniging! Daarom organiseert Sport Vlaanderen dit jaar opnieuw de ‘Maand van de Sportclub’. Een maand waarin sportclubs in de kijker worden gezet en sporters warm worden gemaakt om lid te worden.

Zet ook jouw korfbalclub en de sport waarvan wij allemaal houden "Korfbal" in de kijker tijdens de “Maand van de Sportclub”.

Als korfbalclub kan je op 2 manieren deelnemen:

• Als deelnemer: Je stelt de gewone clubtrainingen open voor iedereen die eens wil proeven van het sportaanbod en de beleving in je korfbalclub.
  • Als ambassadeur: Je organiseert minstens 1 activiteit die afwijkt van de normale clubwerking (bv. vriendjesdag(Nationale vriendjesdag 10 september 2022 zeker vermelden), opendeurdag, initiaties of demo’s op scholen, deelname aan een activiteit van de sportdienst, …)

Sport Vlaanderen zorgt voor:

• Affiches van de actie.
  • Online promotiemateriaal voor je website en social media.
  • Vermelding van je club op de website van Sport Vlaanderen.
  • Een spandoek als je inschrijft voor 1 augustus.*

*Wanneer je als ambassadeur inschrijft voor 1 juli ontvang je een spandoek met de naam van de club op.

• Sport Vlaanderen promoot de actie op Vlaams niveau ( regionale TV, De Zondag, radio, …).
  • Elke deelnemende korfbalclub maakt kans op een waardebon en/of opleidingscheque van de Vlaamse Trainersschool.

Meer info vind je op Deelnemen als sportclub | Sport Vlaanderen

Zin om het nieuwe seizoen te starten met een voorsprong? Doe dan mee aan de ‘Maand van de Sportclub’. Het is de ideale manier om jouw korfbalclub in de kijker te zetten en om nieuwe leden aan te trekken.

Schrijf je snel in Inschrijvingsformulier MVDS sportclubs | Sport Vlaanderen

Hopelijk kunnen we zoveel mogelijk korfbalclubs verzamelen!

Heb je nog vragen of wil je meer info? Contacteer gerust stefaan.segers@korfbal.be

#sportersbelevenmeer