26/04/2022
Stefaan Segers

Wanneer wordt in Blankenberge & Hoevenen gekorfbald?

Begin juli (zaterdag 9 juli) zijn we weer van de partij aan de O'Neill beachclub in Blankenberge. Deze parel aan de kust is al sinds 2014 een vaste waarde in onze beachzomer. Vorige zomer werd deze editie halverwege, jammer genoeg, beëindigd door de regen met "The Green Army" (Voorwaarts KC) aan de leiding. Dit jaar gaan we weer voor een zonovergoten en volledig programma!

Inschrijven kan je voor U17-U19-senioren-recreatie.

3 weken later, op zaterdag 30 juli, is het op Hoevenen te doen. Gebruikmakend van de beachvelden van de “Top Beachvolleybal Academie”, liggend achteraan de thuishal "Attenhoven", organiseert Hoevenen Korfbal Club daar wederom een beachkorfbaltoernooi. Op de vorige editie zegevierde AKC, na een spannende finale, op het Hoevense zand. Wie neemt de beker dit jaar naar huis?

Vorige zomer vochten maar liefst 18 verschillende seniorenteams hier om de overwinning! We hopen dit jaar weer vele teams te mogen verwelkomen!

Meer info om in te schrijven vinden jullie op de volgende pagina!