18/02/2021

Jij kan JOUW sportvrijwilliger eren door hem of haar te nomineren.

Sporten is het mooiste wat er is, toch? Het geeft energie, bezorgt tonnen plezier en het houdt ons in beweging. Maar voor één keer willen we ook stilstaan: stilstaan bij iedereen die het mee mogelijk maakt om te sporten in clubverband: de duizenden vrijwilligers.

Hun passie maakt het verschil. Of ze nu momenteel thuis zitten of op de club. Ze blijven zich 100% geven voor de sport. Ook al is dat vandaag niet evident. Vrijwilligers verdienen meer dan ooit een moment in de spotlights. Die wil Vlaams minister van Sport Ben Weyts, samen met Sport Vlaanderen, VSF en ISB, hen geven tijdens de Week van de Vrijwilliger, van 27 februari tot en met 7 maart. Met oa. een paginagrote eregalerij in Het Laatste Nieuws. En om die te vullen, hebben we jouw hulp nodig.

Bekijk het filmpje met een rol voor onze scheidsrechter Tina Van Grimberge!

Er werken veel topvrijwilligers bij onze korfbalclubs. Vanaf 20 februari kunnen jullie een vrijwilliger nomineren via deze link: HLN.be/sportvrijwilliger

“Achter de toog in de kantine, kalkend op het veld in de vroege uurtjes of achter de schermen met de neus in de boekhouding. Onze sportvrijwilligers zijn ALTIJD zichtbaar. Altijd, maar zéker in dit bijzonder jaar, verdienen zij meer dan ooit jouw aandacht.

Zet hen tijdens de Week van de Vrijwilliger in de spotlights, want alle andere dagen van het jaar zetten zij zich keihard in om jou te doen schitteren.” - Vlaams minister van Sport, Ben Weyts

Sport Vlaanderen