17/11/2020
Mercedes Van den Eynde

Dynamo Project organiseert opnieuw 3 dagen vol infosessies voor de sportclubbestuurders.

Gent, Mechelen en Genk zouden het toneel van de dagen van de sportclubbestuurders moeten worden. Helaas besliste corona daar anders over. Het Dynamo Project werkte een digitaal alternatief uit. Je kan op 28 november 2 webinars volgen gedurende 1 voormiddag. UIt elke reeks kan je 1 webinar kiezen. De gekozen webinars kan je tot een week nadien uitgesteld terugkijken.

Een overzicht van de webinars

• Eerste reeks sessie 1: Elke sportclubbestuurder in zijn of haar talent!
  • Eerste reeks sessie 2: Creatief denken
  • Eerste reeks sessie 3: Wegwijs in BTW en de sportclub
  • Eerste reeks sessie 4: Alternatieve financiering voor sportclubs
  • Eerste reeks sessie 5: Digitale sportmarketing en fan engagement
  • Eerste reeks sessie 6: Clubgrade: Maak een 2.0 cultuur mogelijk binnen je sportclub
  • Eerste reeks sessie 7: Aan de slag met een jeugdsportbeleidsplan binnen jouw club
  • Eerste reeks sessie 8: Toolkit seksueel grensoverschrijdend gedrag
  • Tweede reeks sessie 1: Boekhouden op maat van je sportclub
  • Tweede reeks sessie 2: Mijn sportclub een vzw? De nieuwe vzw-wetgeving toegelicht.
  • Tweede reeks sessie 3: Digitaal vergaderen en samenwerken binnen je sportclub.
  • Tweede reeks sessie 4: Jongerencommunicatie: wat is hot en hoe moet je ze bereiken?
  • Tweede reeks sessie 5: Wegwijs in verzekeringen in de sportclub
  • Tweede reeks sessie 6: Hoe mental coaching jouw club helpt groeien
  • Tweede reeks sessie 7: Een efficiënte planning en organisatie: de sportclubbestuurder
  • Tweede reeks sessie 8: Sterke visuals ontwerpen met Canva voor jouw club

Raadpleeg hier alle info over deze dag van de sportclub en de inhoud van de sessies.

Bron: Dynamo Project