15/11/2019
David Van den Bosch

Deze week startte een nieuwe medewerker bij de KBKB: Stefaan Segers.

Stefaan neemt binnen het KBKB-team de taak van Sporttechnisch Coördinator Laagdrempelig Sportaanbod op zich. Dit wil zeggen dat hij er mee voor zal zorgen dat belangrijke projecten om onze sport laagdrempelig aan te bieden zoals de Korfbalkampen, Korfbal@School, G-korfbal, initiaties, ... op een professionele manier begeleid en omkaderd zullen worden.

De KBKB haalt hiermee iemand in huis die zijn sporen al op verschillende korfbalgebieden heeft verdiend. Zo haalde hij reeds zijn Trainer B diploma en is hij momenteel assistent trainer bij Floriant Merelbeke. Daarnaast brengt hij ook een pak clubervaring mee uit zijn verleden bij ASKC waar hij onder andere actief geweest is als verantwoordelijke voor het jeugdbeleid.

Welkom in het KBKB-team Stefaan!