15/11/2019
Alexis Elewaut

Om het nieuwe project rond buddyfluiten een extra boost te geven, organiseren we een meet&greet actie.

Wat moet je doen?

Trek voor of na je buddywedstrijd een foto van jou, je buddy en de beide aanvoerders en post deze op de facebookgroep ‘Belgische Korfbalscheidsrechters’.

Hoeveel foto’s mag je posten?

Per gefloten buddywedstrijd maak je een extra kans om de meet&greet te winnen, uiteraard mag je meerdere foto’s van je wedstrijd posten.

Wat kan je winnen?

Alle jeugdbuddy’s zullen uitgenodigd worden tijdens de halve finales senioren in de zaal. Tussen de 2 finales zal uit de ingezonden foto’s 1 jeugdbuddy geloot worden die een meet&greet wint.

De meet&greet bestaat uit: 2 toegangstickets (voor jou en je buddy) voor de zaalfinales. Waarbij we je graag een plaatsje aanbieden bij de VIPS en je ook in de VIP-lounge uitnodigen voor een hapje en drankje. Daarnaast zal je de kans krijgen om het scheidsrechtersduo dat de zaalfinale fluit, van dichtbij te volgen tijdens hun voorbereiding naar de wedstrijd. En last but not least … een gepast interview voor de camera zal hier niet ontbreken.