29/08/2019
Mercedes Van den Eynde

Dit jaar krijgen jullie opnieuw de kans om jullie vereniging te profileren als de Coolste Sportclub van Vlaanderen!

MNM en Sport Vlaanderen gaan voor de tweede keer samen op zoek naar de coolste en strafste sportclub van Vlaanderen. Naast een fraaie titel ontvangt de winnaar een cheque van €2000. Daarnaast wordt er per provincie nog een winnaar gekozen en zij krijgen een bedrag van €1000. Lees hieronder hoe je jouw korfbalclub kan inschrijven voor deze uitdagende wedstrijd!

Deelnamevoorwaarden

• Alleen sportclubs die aangesloten zijn bij een erkende sportfederatie worden toegelaten tot de wedstrijd.
  • Jullie stellen de vereniging voor in een filmpje van maximaal 1 minuut. Er worden geen professionele fimpjes verwacht. Je kan de opname gerust met een smartphone maken. Ook een PowerPointpresentatie met een fotovoorstelling van de club volstaat voor de deelname.
  • In het filmpje van de club moeten de volgende zaken zitten: de sport, de sfeer binnen de club, de supporters, vrijwilligers en/of trainers.

• Jullie filmpje uploaden kan vanaf 1 september tot en met 30 september.
  • Indienen van het filmpje moet via deze link gebeuren.
  • Momenteel staat de link nog niet online, van zodra dit het geval is verschijnt deze hier.

Nog enkele tips!

• Gebruiken jullie een smartphone om te filmen, hou deze horizontaal voor het beste resultaat.
  • Een filmpje kan opgebouwd worden uit een reeks foto's.
  • Presenteer jouw vereniging op een orginele manier, schakel hiervoor jullie mascotte, trouwste supporter, strafste vrijwilliger of gekste lid in!
  • Zorg ervoor dat jullie deelname gedragen wordt door alle leden en maak promotie voor jullie campagne.

Bron: Sport Vlaanderen