04/02/2019
David Van den Bosch

Om alle partijen tijdig op de hoogte te stellen, wordt hierover een vergadering georganiseerd.

Op maandag 25 februari 2019 om 20.00 uur zal er in het bondsgebouw van de KBKB een uiteenzetting gegeven worden voor alle verenigingen die teams hebben die halve finales en finales spelen in Sport Vlaanderen Herentals, tijdens  het weekend 16+17 maart en 22+23 maart 2019.

De info is belangrijk voor JEUGD wedstrijden, NDN Topleague wedstrijden en RUNNER UP wedstrijden.

Mogen wij vragen om de ploegafgevaardigden en clubafgevaardigden van de desbetreffende verenigingen te verwittigen om aanwezig te zijn op deze infoavond.

De richtlijnen zullen nog aan de vereniging doorgestuurd worden, zodra deze volledig op punt staan.

Meer info volgt nog.

Comité voor Evenementen & Organisaties