21/01/2019
David Van den Bosch

Welke korfbalclub heeft het grootste hart voor Fairplay?

Het Comité Ethisch Verantwoord Sporten (EVS) van de KBKB heeft als doelstelling ernaar te streven dat alle korfballers op een kwaliteitsvolle en gezonde manier kunnen bewegen. Sporten volgens de regels van de fairplay, met aandacht voor ieders talent en vaardigheden. Om dit onder de aandacht te brengen organiseren we tijdens het zaalseizoen 2018-2019 de “Together for FairPlay trofee”. Een trofee die elke club kan winnen die het promoten van deze waarden als doelstelling heeft.

Wie krijgt de “EuroMillions Together for FairPlay trofee”? Alle clubs kunnen deelnemen door aan te tonen dat zij “fairplay” heel belangrijk vinden in korfbal en in hun club.

Wat te doen: neem een filmpje op van maximum 2 minuten waarin je club duidelijk in beeld komt en aantoont dat fairplay heel belangrijk is. Je kan het filmpje opladen via dit formulier voor 31 maart 2019. Het wedstrijdreglement kan je hier vinden.

De winnende club kan zich minstens één jaar de fairste korfbalclub noemen en krijgt gepersonaliseerd promotiemateriaal.