21/12/2018
Alexis Elewaut

In 2019 organiseert Dynamo heel wat opleidingen

De voorbije weken werkte het Dynamo Project aan de planning van de bijscholingen voor het voorjaar. De eerste bijscholingen voor 2019, in samenwerking met sportdiensten en sportfederaties, zullen binnenkort op onze website verschijnen. De komende weken wordt het overzicht verder aangevuld. Benieuwd welke onderwerpen al zeker aan bod zullen komen?

Deze bijscholingen kan je alvast volgen in het voorjaar:
  • Aantrekken van nieuwe & jongere vrijwilligers. Hoe vergroten we de kans op succes?
  • De nieuwe privacywet (GDPR) op maat van je sportclub!
  • Demosessie boekhouden voor sportclubbestuurders – Excel & Online tool
  • Fondsenwerving en sponsoring
  • Netwerken? Volstaat een pagina op Facebook dan niet?
  • Ouders & clubs: één doel?!
  • R.E.S.P.E.C.T. in je sportclub
  • Sport en tewerkstelling in de private, niet-commerciële sector
  • Sport met grenzen – Aanpakken van lichamelijk en seksueel grensoverschrijdend gedrag in de sport
  • Verenigingswerk: vergoeden op een eenvoudige en voordelige manier
  • ...

Je vindt het overzicht binnenkort op deze pagina. Net als tijdens de vorige bijscholingsperiodes, zullen we in elke provincie actief zijn.

Zijn er onderwerpen die volgens jou nog aan bod moeten komen, maar die niet in het overzicht staan (of niet in jouw regio)? Meld het ons dan of maak je federatie of sportdienst/-raad warm om een bijscholing aan te vragen voor het najaar 2019!