03/04/2018
Walter De Roeck

Een nieuwe De Korf werd gepubliceerd, met aandacht voor het G-korfbal en interviews

• met Jan Nelen (bondscoach U19 en met NDN naamsponsor van de NDN Topkorfballeague),
  • Gert Degenaers en Kevin De Waele (side-kicks van Erwin Van den Sande tijdens de livestreams).
  • verder nog talentdetectie, een vacature voor een clubadviseur, de clubbarometer en meer!

De laatste fluitsignalen hebben indoor weerklonken en we kunnen op mooie finale-dagen in Herentals terugblikken. Op alle fronten werd er een sportieve strijd geleverd en dit bracht soms wel opmerkelijke resultaten met zich mee. In de NDN Topkorfballeague was het Boeckenberg dat als 4de uit de reguliere competitie de titel kon binnenhalen en dus volgend jaar zijn opwachting maakt in de Europa Cup, die in Kortrijk zal betwist worden. Daarnaast verwelkomen we een tweede club van buiten Antwerpen op het hoogste niveau in de zaal. Putse greep naar de winst na een beklijvend duel tegen Scaldis. In dit nummer aandacht voor het G-korfbal en interviews met Jan Nelen (kersvers bondscoach bij de nationale U19 en met NDN naamsponsor van de Topkorfballeague) en de twee side-kicks van Erwin Van den Sande bij de livestreams : Gert Degenaers en Kevin De Waele. De livestreams van de halve finales en de finale kregen opnieuw positieve feedback van de Sporza redactie en dit zowel op gebied van het kwalitatieve werk van Sportbeat als naar bereik! Tot slot een warme oproep om op vrijdag 4 mei naar zaal Zappa af te zakken om de huldiging van de beste korfballers, coach en scheidsrechter van het afgelopen jaar bij te wonen. De gala-avond wordt afgesloten met een grootse korfbal-party!