Sahadi Daria

De KBKB nodigt alle geïnteresseerde clubs uit om zich kandidaat te stellen voor de organisatie van één van onze prestigieuze veldfinales.

Dit is jouw kans om één van de memorabele evenementen in onze korfbalcommunity te hosten!

Beschikbare data voor de finales zijn:

• 19 Mei: Finalerondes Hoofdklasse 2
  • 1 Juni: Jeugdfinales U13, U15, U17
  • 2 Juni: Finales U19 en Senioren

Om clubs te informeren over de verwachtingen en vereisten van de organisatie, organiseert de Directie Hospitality & Operations een digitale informatiesessie op 2 april om 20:00 uur. Wij moedigen alle geïnteresseerde clubs aan om deel te nemen aan deze sessie voor meer details.

Na de informatiesessie hebben clubs tot 8 april de tijd om hun motivatiedossier in te dienen. De toewijzingen van de evenementen zullen bekendgemaakt worden op 10 april.

Heb je interesse? Stuur een mail naar info@korfbal.be om je interesse kenbaar te maken. Na ontvangst van je mail zullen we de inschrijvingslink voor de informatiesessie toesturen.

Dit is een unieke kans om de korfbalcommunity samen te brengen en een fantastisch evenement te organiseren. We kijken uit naar jullie enthousiaste reacties!